Thursday, October 22, 2009

huh...........

Emm..harini aku masuk keje lambat sket..becoz what?? saja test market..aku g interview tadi...huhu..kat MAHABUILDERS...dekat jek..kat PAndan tu...huh...tak tahu la kan...aku pun tak thu kalo hired kat sana..ape job yang aku akan dapat...well...tah la..aku sayang nak tinggalkan pat keje aku sekarang..kawan-kawan aku kat sini sume baik-baik belaka...so sad if i have to leave them....selalu ketawa ngan diorg...rehat sama...huh,,,,tah la...tapi yelah..until when i have to work here?? need to upgrade gak...aku ada cita-cita aku..aku nak cari gaji besar sket..leh beli keta baru, sume pun baru...kalo keje sini?? memang la naik gaji...tapi...tak lah banyak..pulaknye ni sekarang tak berapa stabil..so...payah sket lah..emm..tengok lah cne..kalo aku rasa ok...on jek..eemm..insyaallah..