Sunday, February 21, 2010

My Holiday...huuhu

Im back..after dah 1 week tak update blog aku nih...ha..sabtu aritu..aku g waterfall n lepak kat ladang bapak aku kat lukut, Kota tinggi,,,gambar2 bawah ni..di ambil ketika aku berada di waterfall..huhu...leh la wat kenangan..

Gambar atas ni...korang leh nampak..betapa byknye ikan dalam air yang aku mandi aritu..cam ngah wat terapi plak..haha..tapi ikan ni tak hilangkan toksik pun..dia wat2 ade jek dalam tu..huhu..tapi best ar..rase cam jadi duyung lak mandi ngan ikan-ikan...haha..


Atas ni plak menunjukkan betapa tenangnye air yang mengalir di batu2 tu..peh...sejuk gler beb...tp know what...di tengah2 kesejukan mandi di celahan batu kat sane..ade gak couple2 yang amik kesempatan wat mende tak senonoh...tah ape-ape...gaknye tak malu ke wat mende gitu depan orang ramai..orang cina n india pun tak wat gitu...malay plak yang over-over..amatlah tak patut...nak jek aku letak gmbr diorg yg tak senonoh tu...nasib aku tak amik gmbr gitu..huhu..

Pose....aku,adik aku, n fifa...



Ni mase dah nak balik dah nih...haha..sempat lagi posing nih...for ur info...ade ramai gak singaporean yang datang kat sini...










Ok lah..aku tak byk sgt mik gmbr time nih..cukup la setakat ni dulu ea...
for all ur info..nak g waterfall kota tinggi ni...perlukan bayaran masuk...

Harga satu org dewasa 7.50...Kereta 5 rgt...korang mesti bwk kad pengenalan korang..kalo tak..charge dah lain...sebab dia aggap korang sebagai bukan warga malaysia...huhu..