Tuesday, February 2, 2010

Kita kawan ke??


Emmm..look at the pic...this is show my heart rite now...emm..tak tahu la orang lain pernah rase ke tak pernah...
Kita kadang close ngan somebody, n kita harap kita dapat berkongsi cerita, and share everything ngan dia...tapi....dia pulak banyak nak berahsia ngan kita..aku tak pernah nak secret sangat hal peribadi aku kalo aku trust kat seseorang tu..tapi, kenapa dia hal kecik tu pun nak rahsia..contohnya pasal education...salah ke terus terang cakap kat aku, dia tu belajar sampai mana..ni tak..jap sampai tadika, sekejap sampai sekolah rendah..bukan dosa pun kalo cerita kat aku..aku ni pun bukan lah jenis yang memilih kawan yang belajar tinggi jek..yang penting jujur..tu jek..nape lah dia tu tak faham...sedih aku bile kenangkan kawan aku camni..
BUkan tu jek..baru ni aku dengar dia ade FACEBOOK?? peh..selama ni cakap macam tak tahu langsung pasal FACEBOOK..tapi rupanye ade...tapi nak rahsia gak dari aku..emm..ntah la..gaknye dia selama ni anggap aku bukan orang yang rapat ngan dia gaknye kot..takpe lah..nk wat cane...orang cuma npk aku senyum..tapi sedih orang tak pernah tahu..n tak pernah nak amik tahu kan..hurmmm....
kalo nak cite pasal kecik ati kat mmbr memang banyak.cuma aku ni kdg..malas nak panjang2 sgt..jadi..kat sini jek la leh luah..diorg bkn bace sgt kot blog aku nih..hurmm..
Mungkin bagi orang lain..ni hal yang perlu diabaikan..but not for me....