Thursday, February 11, 2010


Hurm..bulan nih...aku da dapat salary baru...syiok woooo...hurm..aku pun dah ade hajat...sebelum aku naik gaji ni...aku pernah janji ngan member aku...nak OPEN TABLE kalo naik gaji...kebetulan plak..terjadi perkara tersebut...maka..di istiharkan...Esok aku belanja diorang sume...6 orang woo..sume sekali...tak pe la..anggap jek la..amal jariah...wat-wat tambah pahala..cewah..Arini ingat nak belanja family aku McD....coz..berkat diorang gak lah sume ni terjadi..lg pun CNY dah nak dekat....nanti kempunan aku nk makan prosperity.....memang every year ku nantikan prosperity burger ni..c at the photo, berselera kan?? haha..sape yang tak makan ni..memang la manusia paling rugi di muka bumi nih..ade ke member aku cakap nak muntah mkn prosperity..eeeeeeee..tak logik tu..kan ke sedap..ish..ish..rugi2...