Friday, November 13, 2009

TerPeDaya Kah Aku??

Baru-baru ni, aku pergi la jejalan kat Giant Plentong..kononnye nak g Guardian, beli barangan pencuci muka kat sana...memang aku suke la shopping kat sana, especially kalo beli barangan penjagaan diri ni...hurm..kebetulan member aku nak beli kan wife dia present for bezday..so aku pun tunggu lah member ni..kat sana, we all singgah la kat satu kedai perfume nih...menariknye kedai ni coz kita boleh pilih bottle tuk letak perfume kita tu..harga each bottle are different depends on design dia, n kebesarannya...harga each perfume, adalah bergantung kepada berapa liter kita amik...1 liter = RM3 sahaja,,murah la kan..so aku yang dengar promoter tu cakap mula tertarik n kebetulan pulak aku memang ngan cari perfume KenZo FLower..so aku pun beli lah..total ngan botol tu sume sekali only RM25 saja..murah kan..tapi...bila bawak balik and aku pakai..hurmmm..cam tak smell anything lak kan...dulu aku pakai one drop perfume..bau dia ade la jugak...ni tak..seminit pun tak bau..hampeh betul...emmm,,,,nampak gayanya..aku dah tertipu...ohhh..tertipu kah aku??? oHHh..Tidak!!


http://emo.huhiho.com