Tuesday, November 17, 2009

Pendeknya Hidup nih

Malam semalam..b4 sleep..ntah kenapa aku terfikir n teringatkan sahabatke...aku sedekah kan Al-fatihah kepada dia...hidup ni singkat kan? Who knows, today we are here, tomorrow ntah ada lagi or tak kesempatan kita berjumpa kawan-kawan n bertaubat..like me my self pun..selalu jek wat salah...yelah..syaitan dalam diri ni banyak gak..hurmm..fikir-fikir..ntah aku ni hidup smpi umor bpe tah...macam dia yang dah pergi...dlu aku sllu fikir, cne tah if dia married with some one else..tpi..rupenye..dai pergi dlu b4 aku..memang aku tak sangka..even dah few month dia pergi..tp..ntah la..semalam aku teringat lak kat dia..maybe pasal aku terpandang somenone look really like him..hurm..tah la..semoga dia aman di sana..dia seorang yg sangat baik..mesti dia tenang di sana....
Aku sllu berharap..if one day, i must go..biar lah tuhan tu biarkan aku g dulu before orang yang aku sayang pergi...coz..kehilangan tu, sangatlah menyakitkan..and aku tak sanggup nak face it..
y i think like this?? ntah la..aku pun tak tahu..mainan perasaan...astagfirrah..aku harap aku dapat la bertaubat