Monday, November 16, 2009

MonDay Mood...

Tak Tahu la kenapa..hari ni mood aku macam ape...peh...takde mood langsung ar..cam nak menjerit jek rasa..hurmmm...Stress gak nih...aku macam nak amik jek cuti..relaxkan fikiran..tak pun maybe coz arini first day kerja kot...tak pun pasal ape..nak cakap bulan ngambang macam tak mungkin..coz baru lepas..hurmmm..adui...benda cani la aku paling tak suka..
Bercerita pulak pasal member-member..ada member aku cakap kitorang ni dah macam berpuak and membawa haluan sendiri..tak tahu la salahnya dari mana..kadang tu susah kalau semua simpan jek kalau tak puas hati..memang aku ni kalau tak puas hati..aku akan luah kan blog ni..tak kisah la pasal apa pun..bila aku dah luah kat sini..aku rasa lega sangat..and aku takkan la benci pada orang selagi orang tu tak wat hal ngan aku..cuma maybe aku benci dengan keadaan yang berlaku...bukan lah benci kepada such person..aku ni tak lah jahat mana..memang aku bukan lah angel yang suci dan baik dari segalanya..tapi..aku pun tak lah sebusuk hati manusia...
KAdang orang tak faham apa yang kita nak sampaikan..n berlaku lah kesalafahaman..hurmm..entah la..kadang fikir..aku tak larat dah nak hadapi hidup macam nih..hurm...hate it much..well..nak wat cane..lum sampai lagi masa aku pergi,,so..life got to move on..
pendek kata..hari ni mood aku tul2..
B.O.S.A.N
teramat