Monday, January 25, 2010

Semalam peh..keletihan gler aku semalam..dari pagi kul 11 lbh tu kuar g shopping ngan member aku..maklum lah, baru pas bonus kan..tapi kitorang shopping ni bertujuan..bukan saje nak kuar2 kan duit tak tentu hala...ni sume gara-gara dinner lah...macam nak giler survey baju ape yang sesuai..aku dah jumpa dah baju..tapi, tah la..tak thu la baju tu, ok ke tak..sebenarnya aku nak pakai ala kadar jek la..tapi kang..tahu jek la mulut-mulut lelaki..mengutuk..pakai over kutuk..biasa pun kutuk..tak menarik whatsoever lah...huh...susah jadi pempuan nih...jadi laki senang...simple jek...balik-balik tu gak...tah la..nasib lah..aku ni kadang-kadang, sekarang fikir lain...esok lusa nak dekat dinner tiba-tiba jek rasa baju tu tak sesuai..macam last year ar..plan lain...pakai lain..n think, im the worst that nite..pehh..serabutttttt...cuba la body kita ni cam supermodel...peh...senang..sarung jek ape..nampak cantik jek..takkan nak pki bju kurung lak....hurmmmm..tah la..poning kepala den..