Wednesday, January 13, 2010

Member tikam belakang..what should we do??

Tikam belakang? pernah tak korang terfikir, kita berkawan dari kecik, until dewasa, sepejabat, sesekolah,dan sesegalanya. Ada juga member yang kita baru kenal di pejabat..and jadi kawan baik kita...depan, wah..bukan main baik, manis betul kata-kata dia..tapi rupanya belakang kita..kutuk habis..n lebih teruk berniat menjatuhkan kita...aku pernah dengan cerita member aku ni..and aku amat simpati, mana tak nya member kebas kekasih hati..depan kita bukan main baik, rupenye belakang kita dia berdating lak ngan pakwe kita tu..ade ke patut?? Banyak juga la cerita aku dengar pasal tikam belakang nih..sedara mara yang tikam belakang pun ada..memang lah tak patut..

Sebenarnye topik ni aku keluarkan atas permintaan seorang mmbr aku yang memiliki member species "tikam belakang" ni...dia amat lah keliru, tak tahu nak wat apa...so..kalo korang ada member yang menikam belakang korang..ape yang korang akan buat? leh tak bagi pendapat korang??

My commeNt :

Secara peribadi, klo aku berhadapan ngan kes camni, aku tak nak bermusuh ngan mmbr yg tikam belakang ni, cuma aku takkan pernah trust dia dalam hidup aku..and layan dia lbh kurang jek la..tapi depend pada ape yang dia dah wat kat kita..kalo teruk sgt..sorry la..say goodbye jek..