Wednesday, September 16, 2009

Memori Raya Menjelang


Lagi berapa hari jek lagi nak raya..hehe..seronoknye...tapi seronok raya masa zaman sekarang ni tak sama macam zaman kita kekecik..kalo dulu, masa raya jek excited dengan cousin pergi round ngan basikal g terjah rumah satu..satu..smpi orang satu kmpg dah kenal kitorang...time ni lah dapat collect wet raya banyak-banyak..memang seronok..pastu malam lak..main bunga api n mercun ramai-ramai. Memang meriah.. Tapi bila dah dewasa nih, tah la eik...seronok tu macam kurang ar..feel raya tu ada...tapi tak seseronok masa kanak-kanak dulu..maybe masa tu dapat wet raya..skg dah besar, kita lak kena bagi duit raya kat budak-budak..hampeh..hehhehehe

Raya tahun ni aku nak bagi ayah aku capal, mak aku lak aku nak belikan dia ape eik..tudung kot...emm..adik aku bg jek ar wet sorg 30 rgt ke...bajet kurang ar bulan nih..bonus pun dapat separuh jek..hehe..emm..tak ape lah.janji ada... wah...tak sabar tul nak cuti raya