Monday, September 14, 2009

Ha...dah 3 ari cuti....jumaat aritu MC..sudenlly demam lak...emm..syukur lah dah ok..whole day aku tdo jek ari tu..mmbr aku ckp aku demam terkejut..ntah la eik.mungkin kot...dah nak dekat one week dah dia pergi..smpi arini aku rase sedih lagi..ntah la..kita ni kadang hidup...kena hargai betul2 orang yang sayang kita..skrg ni aku trauma tul nak tengok cite drama melayu yang tak habis2 endingnya mati and berita pasal kemalangan...aku terbayang-bayang kan dia..aku harap suma akan kembali normal...hari-hari aku doakan dia selamat kat sana...
semalam kereta aku masuk workshop...nak repair aircond...ha...tak tahu la bape ringgit kena lak kali nih...keta ni memang...dia tahu jek bonus nak masuk..dengan segera dia rosak...dah byk kali dah aku terkena ngan kereta nih...huhuu...sabar jek la