Wednesday, December 9, 2009

Mamat giler.....n happy day

Betapa busy nyer aku beberapa hari ini..huhu...tak sempat lah nak posting...ni pun terpaksa amik masa sket tuk update...huhu...well..

biasa lah..hujung tahun kan...macam-macam benda nak di buat...
Yang bestnye...Jumaat ni dapat makan free...company aku ada la utg sket...so..management decide belanja all da staff...esok lak maybe aircond supplier nak belanja makan...before this just borak dalam phone jek..never meet..so..kalo jadi..esok lah jupe for the 1st time...huhu...
Bestnyerrr...
Oh ye..lupa nak cite pasal semalam...ada satu mamat ni kan..suka follow2 aku..aku pun tak faham...pastu follow keta dekat2..serabai seh..pastu nak dijadikan cerita...semalam tah cane dia lalu depan umah aku...kebetulan jiran aku panggil n diorg kat luar..so diorang dah risau..coz..from expirience..depan umah kitorang ni selalu ade kes rompak...jiran i sendiri pun pernah kena rompak masa balik from shopping.....siap penyamun tu bawak parang lagi tau..memang real lah..so...diorang risau kan aku pasal mamat tu..terus menjerit..padan muka dia...haha....tah sape tah..tak faham aku..