Tuesday, December 22, 2009

2010


wah...lagi berapa hari jek lagi kita dah nak masuk year 2010..sungguh cepat masa berlalu kan..

Tahun 2009, em..aku tak sure la kan ape yang memeriahkan dalam hidup aku..nak kata kawin..tak gak..haha..beli kereta pun tak gak...coz bajet lum mencukupi...rumah??..lagi lah...tapi nyatanya..aku improve kerja kat pat keje aku skg..n will be promote on 2010..1st january nih..alhamdulillah...makin sibuk lah nanti..


Setiap orang mesti ade impian dan cita-cita..impian aku tuk 2010 ni nak beli umah...aku kagum nagn ade sorang akak nih...dia dah beli umah...padahal..gaji dia mase tu 9oo lbh jek...tak masuk ot lah kan...dari aku beli keta, baik aku beli rumah...hartanah sekarang makin mahal...kawin?? ntah la..aku tak berani nak cakap lah..calon sesuai tak jumpa lagi..so..target utama aku for 2010 is buy house..insyaallah lah...kalo dapat full loan lg sng...aku byr wet lawyer jek..ape pun...hope my wish come true la kan...hehe


P/s : tadi aku berdebat ngan member aku..peh...geram tul..dia jek nak menang...skt ati beb...mende tah...ish..cam nak sepak jek...aku ni dah la kdg ati ni kurang mantap..sket nak nangis..haha..dia leh gelakkan lak...eeeeee..gerammnyeee..