Sunday, August 9, 2009

ShOppIng Day

Hari sabtu & Ahad dah pun berlalu...esok dah pun kena kerja balik...Adui..Jap jek dah keje...eemm..

Ha....Sabtu aritu, aku nagn member2 aku sibuk ar g The Store Pandan, pegi cari barang tuk hamper...kitorg kan plan nak jual hamper Sempena Hari Raya ni..Lepas tu, perut mula la berkeroncong...kitorg beramai-ramai g lah sri bayu kat larkin...kat sana,pehh..marvelouss la makanan dia..banyak sgt lauk pauk..korang nak ape?? just name it..semua ada...and harga sgt lah reasonable...

After that, g danga Festive Mall, maka aku pun beli la 3 helai tdung macam yang gambar kat bawah ni..sehelai 10 rgt...so..dah terbang duit aku 30 Ringgit dah..



Ni pulak tadi petang, aku g lak Tesco...berkenan la pulak dengan baju 10 ringgit ni...Bleh la aku match ngan suar kuning aku..haha..leh bawak g kerja esok..yeah..yeah..hahaha..baru semangat kerja beb...Actually adae cover hitam baju tu..tapi aku tak letak la kat situ..

Haaa...Esok Keja dah...aduhai...........