Monday, June 21, 2010

Andainya aku...


Andainya aku...........

SEORANG JELITAWAN...for sure aku akan di gilai ramai...sume org mesti teruja melihat aku...n berkata.."cantiknye dia..kalau lah aku leh jadi cam dia"

Andainya aku...............

SEORANG HARTAWAN...aku mesti senang..nk beli ape pun..just name it, and i can get it...just simple like that...tapi tahukah anda?? orang yg berduit banyak ni kadang tak beli ape pun sgt...orang yg tak berduit sgt lak yg over beli itu ini...aku juga akan donate some of my money to mereka yg amat memerlukan...kata orang...duit yg kita peroleh tu..tak semua milik kita...kalo tak sedekah..silap2 hilang tah mane2..baik sedekah kat org yg perlu..

Andai aku..............
ADA BUTIK PAKAIAN..wah..mesti aku akan pakai sume baju yg ada..but of coz i beli lah...satu tuk aku..satu lg, tuk jual..mesti the price is cheaper than beli kat kedai..harga borong ngan beli kat kedai luar tu kan different kan...comfirm tak pening kepala aku nk pilih baju hari-hari...hehe..

Andai aku..........

BOLEH BALIK KE ZAMAN KANAK-KANAK....ha...terigt zaman kanak2 plak..memang best..takde mslh yg nk difikirkan.....takde pk nk keje masa tu...nk kawin lah..nk bercinta lah...huhu........tapi maybe aku bukan specis kanak-kanak yg heppi sgt kot..coz dulu when i was child...aku byk join boys jek...sebab...kanak2 perempuan semua poyo..bajet bagus...huh..hate that moment...

Andai aku..........

ADE DUIT BANYAK SEKARANG......aku dah spend kat kereta aku bagi cantik sket...huh...tak yah nk pk beli keta baru...touch up n repair ape yg ptt kat keta aku tu..dah cukup dah....pastu aku nak beli monitor baru...n pasang streamix kat umah..hari2 leh men internet...huhu..tak la bowink sgt kat umah...haha..one shot..sume settle..haha...

Andai aku......

ADA BAKAT.....melukis ke, amik gambar ke..bestnye..leh aku wat partime job...sekali amik mahu riban-riban..best tu...dah la minat...leh wat duit lak..tak yah nk keje ngan orang nih...yg kaya org len..kite di takuk lama gak..kalo naik pangkat pun...lum tentu setanding ngan bos kita..ape pun...meniaga sendiri lagi untung...sebab tu lah..dalam Quran ade cakap...kita ni d galakkan untuk berniaga....