Wednesday, March 3, 2010

Friend or Not



What is the meaning of Friendship?? Bagi aku, persahabatan tu...maksud dia..kita boleh share everything ngan dia...anything..susah..senang..semua la..not just when kita diperlukan saja...semua..maybe tak semua secret tu nak kena cerita la..kalau tooo personal tu maybe i can understand n accept...tapi y...ngan orang lain boleh cerita..but with me...semua nak secret...memang lah..hak masing-masing nak secret ke ape...tapi...tah la..why suddenly they all changes..aku rase...keadaan sebelum ni lagi happy than sekarang..tul lah..bak kata pepatah, panas tak mest sampai ke petang..just like me...tah la..orang tak kena, tak rase ape aku rase skg..sedih, kecik ati...even aku luaran smile n seem like nothing...but inside of me...sape lah tahu...i won't say anything to them..n never say anything...just let it be...im not important..not important..not important at all..... bukan aku nak kepoh..cuma suddenly change..mcm aku lak ade wat mistake yg tak terampun kan...huh!!